2013. december 16., hétfő

Helyzetjelentés



 Sziasztok!
Igen, nagyon régóta el vagyok tűnve és sajnálom hogy nem jöttem fel már mióta. Az igazat megvallva az íráshoz nincs sok inspirációm, hamarosan a felvételit írom és rengeteget kell/kellett tanulnom ebben az időszakban szóval valószínűleg ezért vagyok így megcsappanva írás terén. A 2. évad rövidebb lesz (ha végül megírom.. nagyon sajnálom, tényleg!) mert ahogy mondtam egyszerűen nincs ötletem. Sajnálom, hogy várakoztattalak titeket, reménykedtem hogy valahogy majd megjön az ihlet de semmi..
Ezt a bejegyzést ne vegyétek búcsúnak, mondjuk úgy hogy szüneteltetek.
Remélem azért élveztétek az 1. évadot annyira amennyire én mert be kell vallanom, hogy nagyon élveztem az írását!:)
Most, hogy közeledik 2014 szeretnék mindenkinek kellemes ünnepek kívánni és remélem rongyosra hallgatjátok az új EP-t!;)
Köszönöm, hogy ilyen sokáig velem maradtatok, rengeteget jelent!
Puszi, Eilla <3

2 megjegyzés:

  1. szia!
    remélem azért lesz majd folytatás, mert én kíváncsi lennék rá... :)
    Neked is Kellemes Ünnepeket, puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      köszönöm, azért teljesen nem fogok felhagyni az írással csak még nem tudom mikor fogom tudni folytatni..:)
      puszi ♥

      Törlés